اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ با موضوع اقتصاد برگزار می‌شود نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد دیدار سرپرست ریاست‌جمهوری با حمید نوری مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای پیشگیری از افزایش تنش‌ها، به فلسطین اشغالی سفر می‌کند آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان: حفظ اقتدار نظام، معیار انتخاب ملت باشد بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن
سرخط خبرها

انفجار مقابل اداره گذرنامه کابل | طالبان: یک عامل انتحاری را از پای درآوردیم

  • کد خبر: ۹۳۱۷۷
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
انفجار مقابل اداره گذرنامه کابل | طالبان: یک عامل انتحاری را از پای درآوردیم
دقایقی پیش یک انفجار در نزدیکی اداره صدور گذرنامه در کابل، به‌وقوع پیوست. برخی رسانه‌ها از زخمی شدن 3 تن در این رویداد خبر می‌دهند اما تاکنون این موضوع از سوی طالبان تایید نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزارت کشور طالبان تأیید کرد که نیروهای این گروه از وقوع یک حمله در ریاست عمومی پاسپورت این وزارت جلوگیری کرده‌اند.

«عقیل‌جان عزام»، معاون سخنگوی وزارت کشور طالبان گفت که پس از ظهر امروز (پنج‌شنبه، ۲ دی) یک «حمله‌کننده» می‌خواست داخل اداره ریاست گذرنامه شود، اما توسط نیروهای این گروه شناسایی و هدف قرار گرفت.

وی مشخص نکرده که این حمله‌کننده انتحاری بوده است و یا نه.

اما عقیل‌جان عزام تأکید کرده که در این رویداد به کسی آسیب نرسیده است.

قبل از این اما منابع در داخل ریاست عمومی گذرنامه طالبان در گفت‌وگو با روزنامه اطلاعات روز از وقوع یک انفجار خبر داده بودند. این منابع تأکید کردند که در این انفجار که در قرارگاه ورودی اداره ریاست عمومی پاسپورت طالبان رخ داده است، سه نفر زخمی شده‌اند.

به گفته این منابع، ممکن است تلفات این انفجار زیاد باشد.

این انفجار در حالی به وقوع می‌پیوندد که براساس اعلام ریاست عمومی اداره گذرنامه طالبان، امروز نوبت نیروهای این گروه بوده است.

«عالم‌گل حقانی»، سرپرست ریاست اداره گذرنامه وزارت کشور طالبان در تاریخ ۲۷ آذر گفته بود که روزهای پنج‌شنبه به نیروهای گروه طالبان اختصاص داده شده و این نیروها می‌توانند در این روز برای اخذ گذرنامه به این ریاست مراجعه کنند.

وی از این نیروها خواسته بود که در روزهای دیگر برای اخذ پاسپورت در این ریاست مراجعه نکنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->